大麻二酚口服油 || CBD Oil


頭盔:
● 本文純屬長期失眠患者使用大麻二酚口服油的心得分享,閱畢全文並有興趣嘗試者請先諮詢醫生意見。
● 每人體質均有個體差異,對藥物承受和容忍程度也不同,對我有效不代表一定對你有效,反之亦然,對我無效的可能對你有效。



簡單 Q&A (給不想看長文的你)➜

係咪即係大麻?
係,正如你飲火麻仁,廣義上都係大麻嚟。

合法嗎?
我使用的大麻二酚口服油在港合法。

失眠情況有改善嗎?
有。

有冇出現副作用?
少少,會突然超級口乾(但我已經係日飲超過兩公升水的人)。

會上癮嗎?
世衛有研究報告話用 CBD 唔會成癮(問我個人感想就要等我食晒成支再戒一排先答到你)。




正文開始➜

廣義的大麻包括:
(1)工業大麻
(2)食用大麻
(3)醫用大麻
(4)娛樂大麻

工業大麻又叫火麻/漢麻,大家日常見慣見熟的麻布、麻繩,麻包袋就係來自(1);火麻油、火麻仁、大麻籽係(2);本文介紹的大麻二酚口服油(CBD Oil)係(3);一般而言會被稱為毒品的大麻就係(4)


大家都係大麻,使唔使分得咁仔細?
確實係要分清楚,因為大麻入面含有至少 144 種大麻素,而每種大麻素對人體的作用都有些少分別。
不過本文只會講述大家最需要知道的兩種:四氫大麻酚(Tetrahydrocannabinol,簡稱 THC)和大麻二酚(Cannabidiol,簡稱 CBD)。


THC V.S. CBD
(4)娛樂大麻中令用家吸完會 High 的關鍵是 THC ,THC 係大麻主要的精神活性物質,會通過人體中的大麻醇類神經系統 CB1 受體以及 CB2 受體發揮作用。

(1)工業大麻係指 THC 含量為 0 或少於 0.3% 的品種,(2)食用大麻不含有 THC 同 CBD,因為呢兩種大麻素都只存在於花葉,而不存在於種子。

(3)醫用大麻會擁有較高 CBD ,因為 CBD 不具精神活性,食完唔會 High 之餘,仲有多種藥理作用,包括但不限於消炎止痛、放鬆神經和治療濕疹。

由於 CBD 在香港唔屬於《危險藥物條例》下的受管制藥物,所以只要賣家遵守《藥劑業及毒藥條例》(第 138 章)規定,向藥劑業及毒藥管理局註冊,就可以出售或分發產品(生產商、進口商及分銷商亦須申領相關牌照)。總之,只要賣家守法,你在香港買到的純 CBD 產品就係合法。按我了解更多


豆知識:
● 荷蘭定義為合法的是醫用大麻,娛樂用大麻其實都係唔合法架,只是持有不超過 5 克除罪化,同埋要在大麻咖啡店吸食。
● 加拿大同烏拉圭先係醫用大麻、娛樂用大麻,以及個人種植大麻三件事都合法的奇蹟之地。按我了解更多


點解 CBD 會興起?
應該係因為近年某啲地方對娛樂大麻同藥用大麻的管制逐步放寬,有利潤=有生意=普及化,所以就 Hit 咗。香港都多咗好多店舖引入 CBD ,除咗直接賣口服油同外用藥膏,有啲仲會將 CBD 加入咖啡、果汁或食物,加上寵物都可以用,簡直係商機無限。按我了解更多

★ 留意返,CBD 同 THC 一樣都係脂溶性,理想媒介係脂肪(例如溝入椰子油、牛油餅乾、朱古力),要食啱方法先會最易吸收。


使用心得
● 選擇 CBD Oil 的原因

(1)失眠嚴重
最近嚴重起來只睡到兩小時,睡前肌肉抽動也很頻繁。長期失眠的人都會明啦,有時過了臨界點=調整不回來=陷入愈累愈睡不好,愈睡不好愈累的惡性循環。

(2)我討厭看醫生和食藥丸
所以先揀咗隻用椰子油做底的產品,完全無怪味+滴脷底等一分鐘就得,非常好!!如果是用火麻油做底就不了。

(3)睇完資料覺得副作用在自己能夠接受的範圍內
我而家冇服用其他藥物,同 CBD Oil 冇衝突,加上食咗都唔一定會出現副作用。況且,就算真係出現口乾、腹瀉同肌肉疲勞,在我而言都比長期服用 Z-drug/抗組織胺的副作用輕微。

★ 重要的事講多次,如果你正在服用其他藥物,或者肝有問題,請先諮詢醫生意見!!!CBD 係少副作用,唔係完全冇副作用。

(4)要是能順道改善埋濕疹同抑鬱就是 Bonus
睇完用家返圖就知,外用的 CBD 產品真係濕疹救星!!
抗抑鬱抗焦慮就真的當 Bonus 吧,如果你抑鬱很嚴重,我諗做 CBT 可能更有效。

● 服用劑量
雖然有報告指人體對 CBD 耐受程度好高,連續四星期每日食 1500 mg 都冇事,但我梗係好乖地由低劑量開始。不過,由於改善失眠本身就需要用較高強度的劑量先會見效,我第一劑就食咗 20 mg(呢個都係賣家的建議初始用量),之後我用自己體重計返,如無意外一日食 60 – 65 mg 都係保險劑量,所以就變成每日食 40 mg。

● 劑量計法
睇返專家建議,每日的建議用量可用體重去計,每 10 磅用 1 – 6 mg ,如果你體重係 100 磅,每日就可用 10 – 60 mg。按我了解更多

● 效果
第二日用完 40 mg 已經瞓得返六小時,雖然仲係好斷續咁瞓(2+2+2),但起碼瞓得著。後續請等我食完呢 1650 mg 再補充。(好在揀咗 1650 mg,如果係買 400 mg,食十日就食完+每次要食 2 ml = 滿滿兩管咁多)

發表留言

在 WordPress.com 建立免費網站或網誌.

向上 ↑